Brak napięcia w kostce przy czujniku STOPU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawel3128
    Classic
    • 2011
    • 1

    Brak napięcia w kostce przy czujniku STOPU

    No dokładnie....fajnie ze jest w lecie pewnie sie czasami przyda ale ja tam i tak wole na spokojnie na stacji przemyć wszystkie światła...no u mnie na trasie 400 km zeszło ze 4 litry bo miałem pełne a zaczeła sie palić "rezerwa"... ale to nie jest najwiekszy problem... nie chce 2 raz jechać i wymieniać tych sprysków..
  • sanitar2
    Drive
    • 2010
    • 44

    #2
    Brak napięcia w kostce przy czujniku STOPU

    witam wczoraj w mojej skodzzinie octavi zaczeła palis się kontrolka swiec zarowych wyc ze to może byc czujnik .swiateł stopu niestety działa sprawdziłem go na krótko ,ale nie ma napiecia na kostce z przewodami czy to może być jakis przekaznik?

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Re: Brak napięcia w kostce przy czujniku STOPU

      Zamieszczone przez sanitar2
      witam wczoraj w mojej skodzzinie octavi zaczeła palis się kontrolka swiec zarowych wyc ze to może byc czujnik .swiateł stopu niestety działa sprawdziłem go na krótko ,ale nie ma napiecia na kostce z przewodami czy to może być jakis przekaznik?
      Bezpieczniki sprawdzałeś?
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • sanitar2
        Drive
        • 2010
        • 44

        #4
        witam bezpieczniki tak sprawdziłem ale co to jest agr+alh ?

        Komentarz

        • Luki80a
          Rider
          • 2010
          • 341
          • Octavia III combi (5E5)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
          • CJZA 1.2 TSI 105 KM

          #5
          AGR i ALH to są oznaczenia silnika.
          Podepnij się pod VAG`a, wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.
          Była O1 AGR

          Jest O1FL ALH

          Komentarz

          • Piotrus
            Rider
            • 2004
            • 524

            #6
            Zamieszczone przez sanitar2
            witam bezpieczniki tak sprawdziłem ale co to jest agr+alh ?
            Kostka jest 4 pinowa, 2 piny to plus i masa, dwa pozostałe idą do sterownika. Sterownik zawsze widzi jednocześnie plus i masę, po wciśnięciu pedału hamulca zamieniają się tylko miejscami i stąd sterownik jest w stanie wyłapać niesprawność układu. Rozumiem że sprawdziłeś czujnik i faktycznie działa to tak jak napisałem wyżej?


            Jeśli masz wszystkie bezpieczniki sprawne to musisz sprawdzić wiązkę.



            AGR i ALH to motory w Octaviach które posiadam :wink:
            Piotruś
            AGR(RIP) + ALH

            Komentarz

            • seba84ldz
              Classic
              • 2010
              • 16

              #7
              Witam.

              Z góry przepraszam jeśli nie tu powinienem o tym napisać. Mam problem. Cały czas świeciły mi się światła stopu lewe, prawe i górne wyjąłem czujnik przestały świecić. Kupiłem nowy założyłem i światło stop nie działa nadal. Teraz włożyłem z powrotem stary czujnik i raz zadziałał, że światła non stop się świeciły, potem jeszcze jak go ponownie założyłem, to ani na nowym ani na starym światła się nie świeciły Czy ktoś wie jak to naprawić?

              Komentarz

              • Piotrus
                Rider
                • 2004
                • 524

                #8
                Czujnik łatwo uszkodzik przy montażu, generalnie pedał hamulca nie może być wciśnięty podczas zakładania czujnika.
                Tutaj obszerny opis : http://forums.vwvortex.com/showthrea...-breaking-it!)


                P.S. tak się zastanawiam i nie jestem pewien czy w kostce czujnika powinien być plus
                Piotruś
                AGR(RIP) + ALH

                Komentarz

                Pracuję...